با ما همراه باشید

اگر مزون شما علاوه بر ارائه لباس، مواردی مثل کیف، کفش، عینک آفتابی و غیره را نیز برای فروش به نمایش می گذارد، شایسته است از قفسه بندی مناسب برای نمایش آن ها استفاده کنید. همچنین می توانید به جای استفاده از قفسه، سکوهای متعددی را روی سطح زمین بگذارید و مواردی مثل کمربند، تاج عروس، کفش، کیف، دستمال گردن، کیف پول، عینک آفتابی و هر چیز دیگری را روی آن ها قرار دهید. در صورتی که برایتان امکان پذیر است، در گوشه های مزون نیز آینه قرار دهید تا فرد بتواند از چند نما، لباس خود را مشاهده کند. افرادی که به عنوان همراه مشتری در مزون شما حضور پیدا می کنند، نیازمند فضایی هستند که در زمان انتظار خود در آن بنشینند. فرم بدن ، عامل اصلی در پیدا کردن لباس مجلسی است که برای شما عالی به نظر برسد . بدون شک داشتن تعامل با پلتفرم های که امکان ارائه و نمایش را برای مخاطبان ایجاد می کند، در موفقیت شما تاثیر به سزایی دارد. این نوع فضا به میزان کیفیت محصولات و کمیت مشتریان تاثیر به سزایی دارد. انتخاب پوشاک مناسب که هم از نظر ظاهری و هم قیمت ایده آل باشد، نیازمند صرف وقت زیادی می باشد که این جستجو را می توان به جای حضور در خیابان های شلوغ و تحمل انواع آلودگی ها، در خانه و پشت کامپیوتر یا بوسیله تلفن همراه در آرامش کامل انجام داد.

یعنی اگر به هر دلیلی امکان تهیه لباس با سایز مناسب وجود نداشت میتوان درخواست دوخت لباس در سایز مورد نظر داد. هرگز فراموش نکنید که در فضای پرو که معمولا چندین اتاق پرو را در بر می گیرد، یا در کنار هر اتاق پرو یا داخل آن، صندلی راحتی در نظر بگیرید. پیشنهاد ما این است که از آینه هایی با قاب های تزئینی و طلایی رنگ استفاده کنید تا دکوراسیون داخلی مزون را نیز زیباتر نمایید. این مزون، یکی از مزونهای پرسابقه در زمینه لباس مجلسی و لباس عروس هست. از این رو شما به عنوان عروس خانم ها باید در انتخاب جنس پارچه، مدل طراحی و دوحت آن و همچنین مزونی که قصد تهیه لباس را از او دارید، مدنظر داشته باشید. این کار به جلب مشتری کمک زیادی می کند. گاهی اوقات خرید بهترین گزینه به شمار می­رود اما برخی از خانم­ها نیز ترجیح می­دهند به جای خرید لباس مدل موردنظر خود را سفارش بدهند. همیشه به فکر تهیه و خرید لباس از مزون، پاساژها و فروشگاه اینترنتی می افتد.

استفاده از ایده های فصلی می تواند راه خوبی برای جذابیت دادن به مزون و بوتیک شما باشد. به کار بردن مانکن های چوبی و پلاستیکی می تواند ایده خوبی برای نمایش لباس عروس باشد. فراموش نکنید که برای نمایش هر چه بهتر لباس های برتر، نورپردازی معجزه می کند. اگر این کار برایتان امکان پذیر نیست، می توانید هر سال در زمان نوروز ، رنگ و روی جدیدی به ویترین مزون بدهید یا دستی به سر و روی دکوراسیون آن بکشید. در اتاق های پرو می توانید از لامپ های هالوژن استفاده کنید. قفسه ها را می توانید هم روی دیوارها نصب کنید و هم روی زمین قرار دهید. معرفی مزون ها در این فهرست، به معنای تایید کار و کسب و کار و جذابیت طرح آنها از سوی مجله تخصصی لوکس تهران نیست و انتخاب نهایی، پس از بررسی صحیح و شناخت دقیق پارچه و سنجش محصول با قیمت کارشناسی بازار می بایست مد نظر قرار بگیرد.

به غیر از آینه هایی که در اتاق پرو قرار دارند، حتما از چندین آینه بزرگ و تمام قد در فضای مزون خود بهره بگیرید. اگر خیاط لباس زنانه هستید و چندین سال است که به راه اندازی یک مزون لباس عروس می اندیشید، حتما ادامه این مطلب را مطالعه کنید. این آینه ها به مشتری ها و همراهان آن ها کمک می کنند نمای کاملی از لباس انتخاب شده خود ببینند. بخش اصلی در طراحی سایت مزون لباس بخش معرفی محصولات و طبقه بندی آن ها می باشد. این سایت ها با انتشار مطالبی در مورد انتخاب لباس عروس، دوخت لباس ساقدوش، انتخاب دسته گل و معیارهای انتخاب سالن عروسی و آتلیه در سایت خود موجب جذب کاربران می شوند. جزییات بیشتر فعالیت های خواجه نوری را در این سایت دنبال کنید. نحوه صحیح نورپردازی در طراحی داخلی هر فضایی اهمیت دارد و مزون های لباس نیز از این امر، مستثنی نیستند. شما در هر شهری که زندگی کنید، تعدادی مزون وجود دارد که شما را می تواند به هدف تان نزدیک تر کند. هر شخص برای حضور در مهمانی، جشن عروسی و نامزدی و … برای این کار لازم نیست کل دکوراسیون را دگرگون کنید. با توجه به این که مزون ها نسبت به بوتیک ها و فروشگاه ها کمتر در معرض دید هستند، باید از روش های خلاقانه تری برای تبلیغات خود استفاده کنند تا دیده شوند.

دیدگاهتان را بنویسید