چگونه یک سالن زیبایی خوب انتخاب کنیم؟

یعنی اینکه هیچ گونه فضای رقابتی برای خود ایجاد نکنید. هرگز از هر دو سبک در یک فضا استفاده نکنید چرا که تلاش شما بی نتیجه خواهد بود ، از تصاویر می توان دریافت که یک آینه با قاب سلطنتی نمی تواند روی دیوار سالنی مدرن و کلاسیک نصب شود.طراحان سالن هایی با سبک طراحی کلاسیک و مدرن برای تزیین دیوار و سقف از کناف و پوشش های چوبی مدرن استفاده می کنند اما دیزاینرهای سالن های لوکس بیشتر از کاغذ دیواری های گلدار و گچبری های شیک برای تکمیل دکوراسیون داخلی ایده می گیرند. این ایده خوبی است که ارتفاعات سقف را در قسمت پذیرایی از سقف کاذب استفاده کنید با این کار یک احساس راحتی ایجاد می کنید ، سپس از سقف بلند در سالن اصلی برای تاکید بر فضا استفاده کنید. به مشتریان ثابت خود کمد و یا قفسه ای در اختیار قرار دهید تا ابزارهایی شخصی خودشان را (حوله، شانه ) در این کمد ها قرار دهند و حس مثبت مشتریان نسبت به سالن را در آن ها به وجود بیاورید. اگر به عنوان مدیر یک سالن و کلینیک زیبایی مشغول به کار هستید سعی کنید کار ها و اختیارات خود را با پرسنل مورد اعتماد خود تقسیم و بخشی از وظایف خود را با افرادی که مهارت و توانایی انجام آن را دارند منتقل کنید.

بعضی از سالنها ممکن است کوچک باشند و تنها یک یا دو نفر در آنجا مشغول به کار باشند. 1- سعی کنین مغازه ای که اجاره می کنین، در محلی باشه که تا حد امکان آرایشگاه دیگه ای نزدیک سالن شما نباشه یا کم باشه، چون اون آرایشگاه رقیب شماست و مخصوصا اگر اون آرایشگاه واقعا به نام و مطرح باشه کار شما برای تاسیس آرایشگاه زنانه در اون منطقه سخت تر خواهد شد، اما نا امید نباشید. • توانایی های کارمندان خود را به گونه ای توسعه دهید که وظایف خود را بهتر از آنچه شما می توانید انجام دهید آنها از عهده آن بر بیایند. ۳- مکان سالن خود را طوری انتخاب کنید که سالن زیبایی دیگری در نزدیکی آن وجود نداشته باشد و یا اینکه فاصله بین آن ها زیاد باشد. اگر فرد مورد نظر به دقت انتخاب نشود، حتی در زمانی که کیفیت خدمات عالی باشد، برخورد بد و غیر حرفه ای پرسنل می تواند باعث از دست رفتن مشتریان و ایجاد یک تصویر بد در ذهن مشتریان شود. همچنین با پاکسازی عمقی، تمامی باکتریها که باعث مشکلات جدی برای پوست میشوند، از بین خواهند رفت.

اما گذشته از شوخطبع بودن، سوال شما باید چیزی باشد که توسط خدماتی که ارائه میدهید پاسخ داده شود. شما می توانید با تماس با مجموعه راهمند از پیشنهاد ها و خدمات VIp ما برای مدیریت سالن زیبایی و آرایشگاه خود و جذب مشتری بیشتر به سالن خود مطلع شوید. همچنین باید اطلاعات زیادی در مورد رقبا و نحوه ی عملکرد و بازاریابی آن ها به دست بیاورید و جایگاه خود را در بازار ارتقا دهد. برای اطلاعات بیشتر، روی تصویر پایین کلیک کنید. حتما مقاله شرایط مکان سالن زیبایی را مطالعه کنید. اگر تنها یک بار خدمات سالن ما را امتحان نمایید، متوجه تفاوت قیمت ما با سالنهای دیگری میشوید که البته کیفیت خدمات ما را به شما ارائه نمیدهند. سالنهای زیبایی عمدتا خدماتی مانند ماساژ و اپیلاسیون را هم ارائه می دهند، سالنهای زیبایی به نسبت آرایشگاه ها امکانات و خدمات متفاوت و بیشتری را نیز به شما ارائه می دهند. شما این فرصت را دارید که با انتخاب پوسترهای الهامبخش، روی افرادی که قدم به آرایشگاهتان میگذارند، اثر بگذارید. استخدام و جذب پرسنل یکی از چالش هایی است که مدیران سالن زیبایی پیش رو دارند در انتخاب منشی سالن زیبایی، مدیر داخلی سالن زیبایی، مدیر تبلیغات، مدیر روابط عمومی، حسابدار، نگهبان و…

در بسیاری از سالن های زیبایی، مالک مجموعه به علت های مختلف تمایل به حضور تمام وقت در سالن را ندارد و تصمیم به استخدام مدیر داخلی سالن زیبایی می نماید. یک مدیر سالن زیبایی باید بتواند در تنظیم و هماهنگی پرسنل،استخدام پرسنل ، ارتقای مهارت های پرسنل و ایجاد انگیزه در پرسنل توانمند و حرفه ای باشد. آرایشگاه های زیبایی تلقی کننده حس مثبت و ایجاد انرژی و انگیزه به مشتری هستند! •به خاطر داشته باشید، نبود مدیریت درست و کارآمد باعث بروز مشکلاتی از جمله درگیری پرسنل و کارکنان باهم، درگیری پرسنل با مشتریان و یاکاهش انگیزه و در نتیجه پایین آمدن کیفیت خدمات به مشتریان می شود. بدون پیمودن مسیر بالا و انجام کارها بدون تجربه کافی باعث میشود شما یک آرایشگر ناشی در آن منطقه معرفی شوید و یکی از خطرهای مهم در زمان تاسیس آرایشگاه زنانه می باشد. فضای شما کوچک به نظر می رسد؟ ۴- فضای سالن زیبایی باید حس آرامش را برای کلیه پرسنل و مشتریان فراهم آورد. ۸- آگاهی در مورد برندسازی(برندینگ) در سالن زیبایی.

دیدگاهتان را بنویسید